RSS Feed

Intelligente transportsystemer

Posted on

Steigan blogger

Konferanseinnlegg på konferansen “Intelligente transportsystemer”

26. november 1998

I fjor vår bodde jeg fire måneder i Italia. Jeg bodde i en liten landsby 6-7 mil fra Roma. Byen ligger oppå en liten fjelltopp og vi har fantastisk utsikt i tre retninger. Jeg sto opp grytidlig og logga meg inn på internett gjennom vår lokale nettleverandør. Først gikk jeg gjennom eposten hjemmefra og sendte svar på en del spørsmål, så gikk jeg gjennom dagens aviser, Klassekampen, Aftenposten, Dagbladet, La Repubblica, Electronic Telegraph, CNNs websait og av og til også et par franske og tyske aviser. Så begynte jeg å jobbe. Jeg skreiv om elektronisk publisering, og hver gang jeg trengte bakgrunnsmateriale, var jeg innom elektroniske biblioteker i ulike deler av verden. Klokka ni kjørte jeg ut dagens værmelding på skriveren, vekte kona og gikk ned til bakeren for å kjøpe ferske rundstykker. Var jeg i humør til det, gikk jeg ned…

View original post 1,594 more words

Leave a Reply

